Prve, jako dobre kritike za seriju Monarch: Legacy of Monsters

Serija Monarch: Legacy of Monsters, koja je zamišljena kao dio Monsterversea, netom je stigla na Apple TV Plus. Točnije, 17. studenog stigle su prve dvije epizode od ukupno njih deset. Kritičari su naravno dobili raniji pristup epizodama i ako je suditi po prvim osvrtima njima se serija prilično dopala. Na stranici Rotten Tomatoes Monarch: Legacy of Monsters trenutno ima ocjenu od čak 91% na ukupno 56 osvrta kritičara. Ako vas zanima što su u kratkim crtama imali za reći neki od kritičara onda samo nastavite čitati:

“Dobivamo stvarnu intrigu i razvoj likova – najbolje od toga dolazi od trija Sawaijeve Cate, Ren Watabea kao Kentaroa i Kiersey Clemons kao May. Vrijeme koje provodimo s njima otkrivajući misterije Monarcha (i njihovih obitelji) okosnica je serije… I dok je sve okupljeno u znanstvenofantastičnom zapletu, prilično je povezano s onim kako bi netko zamislio opsadu Zemlje od strane kaijua.” – Daniel Dockery, Polygon

“Koliko god zvučalo nevjerojatno, Monarch: Legacy of Monsters fokusiran je na pojedinačne ljude potaknute na akciju pojavom Godzille i Titana, i upravo je to što čini seriju iznenađujućim užitkom – onu za koju se čini da ima potencijala biti i pravi hit za Apple TV Plus i snažan korak naprijed za franšizu MonsterVersea u cjelini.” – Charles Pulliam-Moore, The Verge

“Jednom kada Monarch doista počne producirati čudovišta koja obećava naslov, serija postaje znatno zabavnija. Njezina treća epizoda, koja prati junake serije dok putuju od Japana do Južne Koreje, a potom do Aljaske, takva je uzbudljiva, prozračna blockbuster avantura da uspijeva postići kinematografsku kvalitetu koja se još uvijek čini relativno nedostižnom na televiziji. Najbolja verzija Monarcha je, drugim riječima, ona koja najviše sliči masivnom filmu o čudovištima.” – Alex Welch, Inverse

“Dok povremene dublje reference zahtijevaju poznavanje franšize prema kojoj je većina publike ambivalentna — tko se zapravo sjeća svih nijansi Godzilla: King Of The Monsters? — njezino ambiciozno pripovijedanje kako putovanjem kroz vrijeme, tako i svijetom, maksimalno iskorištava ogromno platno serije, čak i na manjem ekranu.” – John Nugent, Empire

“Dok Monarch: Legacy of Monsters može staviti na kušnju strpljenje onih koji samo žele gigantska stvorenja u međusobnoj borbi, postoji mnogo potencijala za ono što serijal želi. Osim toga, Russell je jednako dobra osoba za držanje pozornice dok Godzilla čeka na svom kraju. Za sada se čini da serija ima dovoljno samopouzdanja da priči osigura prostor za disanje i da se ne opterećuje previše vezama sa širim svemirom.” – Chase Hutchinson, Collider

“Godzilla i Titani ostaju zvijezde, ali Monarch: Legacy of Monsters ludo je zabavna [serija] s uvjerljivom ljudskom jezgrom zbog koje se vraćate po još!” – Rohan Patel, ComicBookMovie.com

“Možda po prvi put u ovoj franšizi, ljudska drama – usidrena dirljivom zajedničkom izvedbom dvojca otac-sin Kurta i Wyatta Russella – pokazuje se dovoljno uvjerljivom da opravda priču na (malo) osobnijoj razini.” – Angie Han, Hollywood Reporter

Monarch: Legacy of Monsters

Monarch: Legacy of Monsters

Otkriveno je tko će tumačiti glavne uloge u filmu 28 Years Later