Osvrt na prvu epizodu četvrte sezone fantasy serije ‘Lost Girl’

lost-girl-season-4

Problem je što više manje nema tako loše ženske heroine koja mi neće prirasti srcu. Bez obzira da li je njezina uloga nezanimljiva ili je do nemaštovitosti čitavog scenarija ili je jednostavno do glumice koja nije na razini zadatka. U konačnici ću uvijek naći neki ‘silver lining’ ili opravdanje za gledanje bilo da je riječ o seriji ili filmu. Tako je i sa serijom ‘Lost Girl‘ i njezinom glavnim likom heroine Bo koju glumi Anna Silk.

Nije to loša serija, nego je previše spuštena na dječju razinu. Ne znam kako to funkcionira na američkom kontinentu, ali meni kao gledatelju ne treba podilaziti, želim ne znati što će se dogoditi, ne želim očekivane reakcije jer onda nema potrebe ni za gledanjem. Prva sezona serije je bila dovoljno dobra da me uvuče u taj fantasy svijet gdje jedna neobična djevojka traži svoje mjesto pod suncem i odgovore zašto je toliko drugačija. No kako su epizode odmicale prema drugoj i trećoj sezoni tako mi se čini da je serija postajala sve nemaštovitija, te je svoje početne adute pretvorila u glavne slabosti. Jaka seksualna konotacija serije je bila ‘cool stuff’, no bilo bi lijepo da za promjenu odigraju i na koju drugu kartu jer je to s vremenom postalo naporno.

Veselila sam se četvrtoj sezoni jer sam očekivala neki preokret i nije da nisu dostavili poneki twist, ali toliko je stvari ostalo na istoj špranci da se ne čini da su se previše potrudili iznenaditi svoje gledatelje. U prvoj epizodi četvrte sezone nemojte očekivati glavnog lika (Bo) jer ga neće biti, što je potpuno neobično za seriju i to je onaj maksimum različitosti što ćete dobiti. Nedostatak Bo je u najmanju ruku čudan, jer centar svih dešavanja je uvijek bila ona, problem ili riješenje uvijek se vrtio oko nje same. Sad je svijet drugačiji, kao da Bo nikada nije postojala. No kako to obično biva njezina odsutnost bit će zamijećena u srcima onih koji je vole pa makar je se ne sjećali da je uistinu i postojala. Misterij će se lagano odmotavati, i svijet ‘Fea’ ponovo će biti smislenije mjesto. Još uvijek nismo upoznali oca glavne heroine kod kojeg se ona očito nalazi iako smo to nekako očekivali nakon zadnje epizode prošle sezone. Kenzi (Ksenia Solo) je nositelj ove epizode, što je zapravo logično s obzirom da je uvijek bila desna ruka svojevrsni Robin glavne protagonistice i taj je zadatak odradila na razini. Najviše je razočaralo što nisu kvalitetno iskoristili gostujuću zvijezdu ove epizode. George Takei je trebao biti šećer premijerne epizode, no čini se da su se toliko trudili da su na kraju maksimalno podabacili u tom podhvatu. Ne želim previše spojlati pa ću samo reći da kome god je palo na pamet da ga pretvore u gmaza i nataknu ga na tijelo zmije nije baš dobro promislio. Najzanimljiviji su aspekti odsutnosti pojedinih likova, gdje uz Bo nedostaju (barem za sada) Lauren (Zoie Palmer) i Tamsin (Rachel Skarsten). Vex (Paul Amos) je također bio svijetla točka, ponovno posjeduje svoje moći ‘upravljanja’ drugima kao krpenim lutkicama, sjedi na tronu ‘Dark Fea’ (barem u ovoj epizodi) i dobar dio epizode paradira u svojim čudnovatim outfitima i štiklama što je samo po sebi neprocjenjivo zabavno. Dyson (Kris Holden Ried) i Kenzi su imali po prvi puta neki smisleniji i interesantniji odnos, ali to proizlazi iz drugačijih uloga koje su im bile namjenjene isključivo za ovu epizodu i  funkciju zbunjivanja svekolikog gledateljstva. Sve u svemu ocijena je vrlo prosječna i ukoliko već niste fan pretpostavljam da vas serija neće previše dovoditi u iskušenje da joj se naknadno pridružite.