Falling Skies, recenzija prve sezone

Mišljenja sam da je ovo trenutno jedna od boljih znanstveno fantastičnih serija. Nedostaje joj malo šarma i malo više vizualnih efekata da bi u potpunosti zadovoljila. Glumačka postava je izvrsna. Odnosi među likovima su pristojno odrađeni. Priča je jako dobra, iako tokom cijele prve sezone ne dobijemo baš mnogo odgovora na postavljena pitanja. Atmosfera je lijepo dočarana i vidi se da je utrošeno mnogo truda i novaca da nam se približi odgovarajući ugođaj. Mogu slobodno reći da su me kupili za iduću sezonu i da je već s nestrpljenjem očekujem. No, to će tek u ljeto iduće godine.

Radnja serije počinje nakon što su nas izvanzemaljci već dobrano naprašili. No, nisu nam još sve lađe potonule. Postoje ostaci otpora i upravo njima je postalo previše i spremni su na sve samo da konačno očiste ulice od izvanzemaljskog smeća koje ih je došlo pregaziti. Glavni lik je Tom Mason (Noah Whyle) profesor povijesti koji je morao naučiti rukovati puškom i postati pravi vojnik u želji da očuva ono što mu je ostalo od njegove obitelji/doma/svijeta. Nametnuo se u sami vrh otpora i čini sve što smatra ispravnim da pomogne, kako sebi tako i drugima u bespoštednom ratu u kojem su se našli. Ima trojicu sinova: Hala (Drew Roy) koji je ujedno najstariji i koji se bori zajedno s tatom, Bena (Connor Jessup) kojeg su oteli izvanzemaljci i kojeg tokom serije uspiju i spasiti te Matta (Maxim Knight) najmlađeg sina koji ne može u potpunosti ni shvatiti težinu čitave situacije.

Ne smijemo izostaviti ni lik doktorice Anne Glass (Moon Bloodgood) i starog zapovjednika Weavera (Will Paton). Oni su svi sastavni dio grupe od tristotinjak ljudi ( što vojnika, što civila) koja se oformila u nadi da će preživjeti i možda čak uz poneko čudo pružiti ozbiljniji otpor. Ne zna se zapravo zašto je došlo do invazije i sve je zasada ostalo pokriveno velom tajne. Ono što se zna je da ta bića ubijaju beskrupulozno, otimaju djecu i pretvaraju ih u svoje poslušnike. Upoznali smo se sa skitterima – alienima koji uglavnom paze na svoje grupe poslušnika i prikupljaju nove; zatim imamo mechove koji su njihovi mehanički čuvari kojima je glavni zadatak borba te čini se glavne igrače koji su mozak operacije iako za njih još ne postoji nikakav naziv. Da ne bi otkrila previše onima koji se još nisu odvažili gledati reći ću samo da je TNT dobro odabrao kada su uzeli kreatora Roberta Rodata i udružil ga sa producentom Stevenom Spielbergom koji su nam priuštili ovakvu rijetku pustolovinu.