Zamislite začetak Übermenscha krajem tridesetih godina dvadesetog stoljeća (ne trebamo reći u čijoj režiji), nove apostole i skrivene tajne Crkve, satne mehanizme, prikrivenu mistiku brojeva (posebno broja 12) i suvremenu redakciju časopisa Modern Sceptic. Ultimativni mokri san za sve ljubitelje tajnih urota, Zero Hour je ambiciozno zamišljena serija emitirana na ABC-u s Anthonyjem Edwardsom (The Bubble Man) u glavnoj ulozi.
Radnja je prilično linerana, odvija se prebrzo, na trenutke je gluplja i od Da Vincijeva koda, munjena i skače od Njemačke u osvit Drugog svjetskog rata, suvremenog New Yorka, Bavarije, do Arktičkog kruga na način koji zahtjeva trenutni otkaz montažeru i scenaristu. Okej, ipak je to pilot u kojem se, po američkom receptu, puno toga mora uvaliti publici da bi se zakačila. Stoga je uobičajen pristup temi urota koji zahtjeva minuciozno otkrivanje tragova, mučno i naporno interpretiranje, u seriji svedeno gotovo na sprdačinu. Kad bi tako bilo, svi bi razotkrivali velike tajne na dnevnoj bazi ili takve tajne ne bi dugo bile prikrivene jer bi ih se razotkrilo kao u dječjoj igri skrivača.
Hoće li serija uspjeti? Činjenica je da nam se podilazi – tko ne bi gledao seriju u kojoj se pronađe tajna U-boot zaleđena negdje u Arktičkom krugu ili skrivena karta ‘urezana’ u dijamant (sic!), pa će sigurno pronaći svoju publiku, jer iako pilot obiluje manjkavostima, prvenstveno scenarističke prirode, misteriozno je zabavan (ako takeve teme ne shvaćate ozbiljno) i hoćemo još.