Zadnji video-dnevnik sa snimanja Smaugove pustoši priča je o filmskoj glazbi

U posljednjem ovogodišnjem produkcijskom video dnevniku (četrnaestome po redu) kojeg Peter Jackson revno vodi tijekom stvaranja Hobita zvijezda je Howard Shore. Svestrani glazbeni, kanadski kompozitor Howard Shore je radio glazbu i za LOTR trilogiju, a početak karijere mu je vezan uz Cronenbergove filmove od početka osmadesetih na dalje. Shore je bio logičan izbor Jacksonu za Hobit trilogiju, naprosto zbog povezivanja obiju trilogija u jednistvenu cjelinu kojoj je Shoreova glazba dala doista poseban  i upečatljiv osjećaj. Način na koji se stvara glazba za film je jedinstven i vrlo zahtjevan proces koji se na zanimljiv način prezentira upravo kroz stvaranje glazbe za Smaugovu pustoš. Pogledajte.

Check Also

Tvorci serije The Expanse rade na novoj SF seriji za Amazon – The Captive’s War

Ako niste uspjeli preboljeti izvrsnu SF seriju The Expanse (Prostranstvo), nastalu prema još boljem književnom …

Prvi pogled na del Torovu i Netflixovu adaptaciju Frankensteina

Početkom godine pisali smo o tome da Guillermo del Toro (The Shape of Water) radi …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Web Statistics