Osvrt na petu i najava šeste, posljednje sezone serije “Grimm”

04012017_grimm_post_1

Volite li mračne i maštovite osvrte na već poznate radnje, stvorenja i zbivanja “Grimm” će vas osvojiti na prvu. Jedna od rijetkih serija koja u svojih dosadašnjih pet sezona ima uistinu malo dosadnih ili promašenih epizoda, a obiluje likovima u koje ćete se gotovo sigurno zaljubiti. Pri tome primarno mislim na Monroea i Rosalee iako se i narednik Wu istaknuo prošle sezone. No krenimo redom. Puno se stvari dogodilo tijekom pete sezone.

Juliette je ubijena samo kako bi se vratila u novom obliku kao Eve. Sada koristi svoje hexenbiest moći za borbu protiv odmetnutih Wesena kao dio tajne organizacije Hadrian’s Wall. Truble je također važan dio iste organizacije kao i Meisner. Hladna, proračunata i učinkovita Eve je bitno zanimljivija od emocionalne, naporne i dramatiziranju sklone Juliette.

Adalind rađa Nicku sina kojeg nazovu Kelly u čast njegovoj majci. Priličan dio pete sezone vrti se upravo oko njihovog odnosa i to je zapravo jedini dio serije koji je predramatiziran. S vremenom postaju prijatelji, čak i ljubavnici iako situacija nije nimalo jednostavna kad se Adalind vrate njene moći.

Tu je i Diana koja se napokon vraća u seriju kao iznimno moćna hexenbiest odlučna da ponovo spoji svoje roditelje, Renarda i Adalind. Vrlo je odlučna za jednu djevojčicu te iznimno nepredvidljiva u korištenju svog potencijala. Njena ogromna moć i želja da zaštiti majku odigraju vrlo važnu ulogu u sezoni.

04012017_grimm_post_2

Nick i Monroe napokon dolaze do dovoljnog broja ključeva kako bi sastavili kartu do super moćnog Grimmovskog oružja. Radi se o komadu drveta zamotanog u platno s tekstom na jeziku koji nitko ne može točno prevesti. Iako ne izgleda kao nešto posebno ispada da drvo ima iscjeljujuće moći. Spasit će Monroev, Evein pa i Nickov život. No, kako ga nitko u potpunosti ne razumije većinu vremena biva skriveno u tunelima ispod Nickovog stana. Osim ključeva dolaze i do velikog broja knjiga o Wesenima kojima nadoknade gubitak onih koje je Juliette uništila. Među njima je i knjiga rodoslovlja Grimmova.

Big bad pete sezone je Black Claw i njen suorganizator Conrad Bonaparte. Njihov ideal je sloboda Wesena i svijet u kojem se više ne bi morali skrivati. Za ostvarenje svojih ciljeva ne prezaju ni pred čim tako da masakriraju vijeće Wesena, a rješavaju se i svih onih koji im se odbijaju priključiti ili im na bilo koji način stoje na putu. Prljavom igrom postavljaju Renarda za gradonačelnika Portlanda, ucjenjuju Adelind Dianinim i Kellyjevim životima te ju prisile da napusti Nicka i vrati se Renardu. Bonaparte ju natjera da nosi „zaručnički“ prsten koji bi mogao imati kobne posljedice ukoliko ga skine. Monroe i Rosalee ponovo bivaju mete zbog svoje suradnje s Nickom. Pošteđeni ne ostaju niti Hank i Wu koji ionako ima dovoljno svojih briga jer postaje „underwolf“.

Nakon završnog sukoba Nick i Renard jedini ostaju na nogama i na suprotnim stranama iako Renard ubija Bonapartea pod Dianinim utjecajem time spasivši Nickov život. Hadrian’s Wall je uništen, Meisner je mrtav. Ostatak ekipe je u tunelima ispod stana tražeći izlaz, Rosaliee objavi Monreu da je trudna, a Eve nakon zamalo izbjegnute smrti ponovo postaje Juliette.

Šesta i ujedno posljednja sezona sastoji se od 13 nastavaka umjesto uobičajenih 22. Tvorci serije najavljuju spektakularnih 13 epizoda punih patnje i prevrata za glavne likove. Navodno će radnja biti toliko bogata da nisu mogli napraviti više od trinaest nastavaka. Očekuju nas odgovori što je točno tajno oružje i kako utječe na one koji ga upotrijebe i na one na kojima je upotrijebljeno. Upoznat ćemo nove vrste Wesena, možda saznamo i u što se to točno Wu pretvorio. Već znamo da će big bad šeste sezone biti Renard. Na žalost, bojim se da će dosta minutaže otići na dramu između Adalind, Nicka, Renarda i Juliette/Eve, ali to se valjda ne može izbjeći. Dokle god ostatak serije bude napet i zanimljiv kao do sada možemo preživjeti malo neminovnih ljubavnih patnji s njihove strane. Grimm se na male ekrane vraća 06. siječnja epizodom „Fugitive“.