Happy! iliti Punisher na tripu – osvrt na prvu i najava za drugu sezonu

Happy! ne dijeli ništa s istoimenim pjesmuljkom Pharrella Williamsa, a bome vas ova serija neće niti tjerati da pjevušite i nekontrolirano plešete ulicama od sreće. Božićno je vrijeme, a glavni pozitivac je prljavi beskućnik sklon svim porocima koji zajedno sa svojim fiktivnim jednorogom kreće u boj protiv mafijaškog podzemlja i Djedova Mrazova na drogama! Bez obzira na ovako neuobičajen rezime, odmah da konstatiram na početku, odlična i ultrazabavna mala serija kakvu Syfy već odavno nije imao!

Nick Sax je od nekoć dediciranog i uspješnog detektiva postao beskućnik i plaćenik, koji dane provodi u lutanju lokalima sumnjive vrste. Totalni flegmatik i nihilist koji protivno svojoj volji postaje uključen u prljave mafijaške igre te spašavanje svoje otete curice za koju nije ni znao da postoji. U potrazi mu pomaže imaginarni prijatelj njegove kćeri Hailey. On je plavi mali slatki pričljivi jednorog zvani Happy (Patton Oswald). Sax je prljavija vrsta Punishera, osvetnik protiv svoje volje, koje je u ratu sa svima, a najviše sa samim sobom.

Happy!

Njegova bivša partnerica/ljubavnica detektivka Meredith “Merry” McCarthy (Lili Mirojnick) također biva uključena u koloplet događaja koji uključuje otmicu djece od strane ovisnika/psihopata koji se oblači u Djeda Mraza te makinacije mafijaškog šefa Francisca Scaramuccija zvanog Mr. Blue (Ritchie Coster). Naime, u tijeku je i borba za prevlast u mafijaškog organizaciji nakon što je umro glavni Scaramucci i ostavio za sobom tajnu nad tajnama. Sax prilikom egzekucije četvorice mafijaša navodno dolazi u njezin posjed, te ga zato želi cijelo podzemlje. I tako od same prve epizode Sax biva ganjan, mučen, tučen, ubadan, neshvaćen, no polagano opet počinje otkrivati svoju dobru stranu. Polagano i sramežljivo.

Serija je puna energetskog naboja, otrovnog sarkazma i akcije, te nas polagano i provodi kroz gorko-slatke momente iz prošlosti bivšeg detektiva Saxa. Zabavna, otkvačena i naravno, potpuno politički nekorektna. Nije lišena ni velikih emocija, jer Sax je ispod debelog sloja prljavštine ipak čovjek na mjestu. Nije superherojskog tipa, no dolazi iz stripovskog univerzuma i puna je grafičkog nasilja. Ovo je jedna drugačija vrsta Punishera, s ne baš najboljim osjećajem za pravdu, i s puno otrovnog cinizma i crnog humora, u riječima i slikama. Ponekad dobro dođe družiti se s ovakvim junakom nesputanog karaktera i nesputanih konvencija, dođe kao određena vrsta ispušnog ventila, kao i određeni odmak od pozitivaca dobrica. Likovi su baš stripovski živopisni, parcijalno karikature, svi odreda serijski ubojice, manijaci, osobenjaci i egoisti, što garantira dobru zabavu u njihovom društvu.

Happy!

Serija je imala premijeru na Syfy mreži, a temeljena je na četverodijelnom strip serijalu Happy! Granta Morrisona i Daricka Robertsona iz 2012./13. Grant Morrison, izvorno strip scenarist britanskog porijekla, autor je mnogih uradaka iz DC-jevog repertoara stripova (Invisibles, Batman Inc., All-Star Superman, Batman, JLA), a ujedno je i kokreator i koscenarist serije. U stripovskim krugovima poznat je kao neortodoksni scenarist sklon nelinearnoj radnji te scenarističkim bravurama i egzibicijama.

Naslovnu ulogu Nicka Saxa nosi Christopher Meloni poznatiji kao detektiv Stables iz svojeg desetogodišnjeg angažmana u kriminalističkom seriji “Zakon i red: Odjel za žrtve“. Serija jednostavno vapi za neprekidnim binge gledanjem zbog neprekidnih preobrata i cliffhangera. Na moje veliko zadovoljstvo, znajte da slijedi i druga sezona koja je upravo dobila trailer i datum premijere – 27. ožujka 2019. Druga sezona ove mračne i uvrnute komedije događa se tijekom Uskrsa.

Don’t worry, be happy!

Happy!